Baiklah biar Nani terangkan kenapa ?
Kita kena sedar dan faham masa pkp ni bil yang kita terima adalah dengan anggaran sahaja.
Sebenarnya
TNB tidak menipu kita pon. Blok tarif 1 telah dikali dgn 3 bulan...sebagai contoh 200
x 3. Blok tarif ke 2 juga sama dikalikan dengan 3...100 x 3. Blok tarif ke 3
juga dah dikali dgn 3...300 x 3.
Blok tarif dikali dgn 3 bermaksud untuk penggunaan 3 bulan (April, Mei n Jun)
Ini bukan bermakna TNB mengambil kesempatan untuk menipu, bukan.
Blok tarif dikali dgn 3 bermaksud untuk penggunaan 3 bulan (April, Mei n Jun)
Ini bukan bermakna TNB mengambil kesempatan untuk menipu, bukan.
Cuba semak bil masing,
Masih tidak puas hati ? boleh hubungi tnb dan tanya hal ini. Ni nombor mereka
TNB CARELINE 15454
BILLING ENQUIRIES 1-300-88-5454
*Operation Hours
- Operating Hours (during MCO period):
8:00 AM - 5:00 PM daily
*Operation Hours for 15454 CMC
- 24/7 include Public Holidays
*Charges
- Fixed line calls will be charged as local calls
- Cell phones calls are subject to charges by service providers
No comments:
Post a Comment